Wednesday, February 24, 2016

NEW IN #2



Hey girls,

Welcome. Few months ago I write you that my products storage is full and that I want to empty those products. I didn’t buy anything those months but now when my storage is half full I can start buing, so I ordered some things from a pharmaceutical company that produces cosmetic products. A month ago I saw the Galafarm products on the internet and I  did a little research on the web site of this company. Here is the link to the web site. I ordered bunch of stuff and they were so amazing that they sent me those products on my home address. The only think that I can say for now ,is that I like the packaging of the products a lot , especially the sprays packaging, and I also try the lip butters which are amazing.  More about this products in some of my next posts. 

Here is what I get: 
Здраво на сите,
Добродојдовте на мојот блог. Пред неколку месеци Ви напишав дека нема да купувам никакви производи одреден период, бидејќи мојата залиха на производи стана преголема, а местото на кое ја чував претесно. Сега , после некое време, кога успеав да ја намалам на половина мојта колекција на козметички производи, одлучив да набавам нешто ново, па сосема случајно на интерент забележав производ на комапнијата Галафарм и одлучив да ја посетам нивната веб страна , која може да ја погледнете тука, за да видам кои производи тие ги нудат.
Таму најдов навистина интересни производи кои ми се потребни во моментов, па одлучив да купам поголем број на производи и ги исконтактирав луѓето од Галафарм. Тие беа навистина љубезни и поради количината на производи кои сакав да ги купам а неуспевав да ги најдам во локалните аптеки и маркети, барем не сите од нив, ми ги испратија сите посакувани производи на домашна адреса, односно ги купив дирекно од нив. Пакетот стигна во одлична состојба ,добро спакуван и обезбеден без ни еден оштетен производ. Кога ги видов сите тие производи се воодушеви, но сепак неможам да кажам нешто повеќе за нив затоа што не ги испробав сите до сега. На прв поглед можам да кажам дека навистина многу ми се допадна пакувањето на производите, особено и се допадна амбалажата на спрејовите, и имав можност да ги испробам путерите за усни и тоа оној од ванила и праска, цреша и путерот од кокос , и навистина сум презадоволна од нив. Секако во некој од моите наредни постови ќе припремам рецензии за оние производи кои навистина вредат да Ви ги прикажам и да го споделам моето искуство со Вас. До тогаш може да го погледнете пакетот и се она што јас го нарачав. Ова се производите : 




No comments:

Post a Comment